Proč propojit Search Consoli s Google Analytics?

Propojení slouží ke shromáždění přehledů do jednoho nástroje. Ať už jste správce či klient, jistě oceníte zjednodušení. Nastavte si přístup do Google Analytics (dále GA), kde vidíte pohromadě data ze všech možných nástrojů (Search Console, Adwords …). Nemusíte se pak procvakávat mezi různými nástroji, které mají různou strukturu, ale vidíte vše hezky pohromadě.

 

Úvodní graf -netpromotion group s.r.o.

 

Co tím získáte za přehledy:

(V přehledu “Akvizice” pod “Search Console”)

 

1) Vstupní stránky

Přehled stránek Vašeho webu, které uživatel navštívil jako první. První kontakt návštěvníka s webem, rozhoduje o tom zda zůstane delší dobu.

Vstupní stránky - netpromotion group s.r.o.

2) Země

Přehled návštěv Vašeho webu z jednotlivých zemí. V případě, že máte jednojazyčný web a nemáte svou zemi první s razantním rozdílem, řešte to!

Země - netpromotion group s.r.o.

3) Zařízení

Přehled návštěv Vašeho webu z jednotlivých zařízení jako je počítač, mobil nebo tablet. V případě, že máte velký podíl návštěv z mobilních zařízení, řešte responzivitu webu, pokud ji nemáte.

Zařízení - mobil, desktop - netpromotion group s.r.o.

4) Dotazy

Nejdůležitější přehled! Seznam vyhledávacích dotazů, přes která Vás uživatelé Googlu našli. Při správném využití těchto dotazů můžete docílit vyšší návštěvnosti Vašeho webu. Obsah ale musí být relevantní. I s tím Vám můžeme pomoci.

Vyhledávací dotazy - netpromotion group s.r.o.

 

 

Jaká data naleznu na jednotlivých přehledech:

(Všechny data se počítají bez kliknutí na placené reklamy)

 

Akvizice

  • Počet zobrazení Vaší stránky na vyhledávací dotazy, které uživatel zadal do vyhledávače Google.
  • Počet kliknutí na Vaší stránku ve vyhledávači Google při zadání vyhledávacího dotazu uživatelem.
  • CTR, míra prokliku na Váš web = Počet kliknutí / Počet zobrazení
  • Průměrná pozice Vašeho webu na daný dotaz ve vyhledávači Google
  • Návštěvy, celkový počet uživatelů, kteří se věnovali Vaší webové stránce

 

Chování

  • Míra okamžitého opuštění, % návštěv jednotlivé stránky (počet uživatelů, kteří přišli a na stránce neudělali žádnou akci nebo hned odešli)
  • Počet stránek na 1 návštěvu, které uživatel provedl při první návštěvě

Tento návod je popsán pro již vytvořené GA a Search Consoli (dále SC) s plnými právy v rámci jednoho Google účtu.

 

V případě, že nemáte ještě vytvořené či nasdílené:

V GA po levé straně dole je ozubené kolečko “Správce”.

V sekci “Služba” zvolte “Nastavení služby”. A dole na stránce je SC “Upravit službu Search Console

Nastavení služby Search Console - netpromotion group s.r.o.

 

V nastavení kliknětě na “Přidat”, to Vás přesměruje na stránku SC. Vyhledejte svůj web, který chcete připojit. postačí zaškrtnout a “Uložit”.

Přidání webu do SC - netpromotion group s.r.o.

 

Smazání SC z GA

Službu SC z GA, můžete kdykoliv smazat, ať už máte jakýkoliv důvod. Přes ozubené kolečko “Správce”. V Sekci “Služba” dejte “Nastavení služby” a “Upravit službu Search Console”. Zde můžete Smazat.

Smazání propojení GA s SC - netpromotion group s.r.o.

 

 

CHCI VYUŽÍT POTENCIÁL SVÉHO WEBU
Jak mi může pomoci Search Console

 


Mám zájem o nezávaznou konzultaci

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

Napsat komentář