Ruku na srdce, jak často kontrolujete nastavení vaší facebookové stránky? Jste si jistí, že využíváte všech prvků a nastavení na maximum? Pojďte si s naším seznamem projít nastavení své firemní stránky snadno a rychle.
Základní kontrola
Profilová a úvodní fotka
- Profilová fotka by měla být o rozměrech 180 x 180 px.
- Úvodní fotka by měla být o rozměrech 820 x 312 px (pozor na mobilní zobrazení 640 x 312 px, neumisťujte nic do krajů).
Informace
- Stále souhlasí kategorie, ve které je vaše firma zařazená?
- Máte nastavené uživatelské jméno?
- Odpovídá vaše otevírací doba realitě, kdy vás mohou zákazníci zastihnout?
- Jsou vaše kontaktní údaje stále platné? Otestujte je jako váš zákazník.
- Vyhráli jste nějaká ocenění? Nezapomeňte je zmínit a dodat vaší firmě kredibilitu.
- Vytvořili jste příběh o vaší firmě? Nezapomeňte, že by to měl být pohled do zákulisí, ne výčet služeb.
Hodnocení
- Odpověděli jste na všechna hodnocení? Poděkujte nebo vysvětlete situaci u nespokojených zákazníků.
Služby
- Vytvořte krátké vizitky pro jednotlivé služby, které nabízíte. Je to jedna z prvních věcí, které zákazník na vaší stránce uvidí, pokud jste tuto kategorii zvolili v nastavení.
Nastavení
- Projděte si Obecné nastavení, jestli máte zapnuté či vypnuté vše, co je pro vaši stránku relevantní.
- V sekci Šablony a karty si projděte možnosti nastavení stránky a zvolte si šablonu, která je relevantní pro vaši firmu. Jednotlivé funkce šablony si můžete i vypnout, pokud je nevyužijete.
- Projděte si sekci Role u stránky a odstraňte všechny uživatele, kteří by už neměli mít přístup do vaší stránky. Více o zabezpečení vašich sociálních sítích si můžete přečíst v našem článku zde.
Pokročilá kontrola
Zprávy
- Využijte pokročilých funkcí nastavení zpráv. Nastavte si automatickou odpověď a vaše stránka bude lépe hodnocena pro svou rychlost odpovědi na zprávy zákazníků. Klikněte na Doručené zprávy > Automatizované odpovědi a nastavte Rychlou odpověď a Zprávu v nepřítomnosti. Díky Rychlé odpovědi bude zákazník vědět, že jste zprávu obdrželi a odpovíte mu brzy. Zpráva v nepřítomnosti poslouží mimo pracovní dobu, kterou si můžete sami nastavit. Opakují se vám ty samé dotazy od potenciálních zákazníků? Využijte funkce častých dotazů.
- Pokud používáte Instagram, propojte si ho s Facebookem a získejte sdílený Inbox. Nebudete muset kontrolovat zprávy na vašem chytrém telefonu, ale pěkně z pohodlí vašeho počítače.
Kvalita stránky
- Tato funkce je relativně nová. Zkontrolujte, jak se podle Facebooku daří vaší stránce a jestli náhodou neporušujete Zásady komunity.
A máte hotovo! Gratulujeme, vaše stránka je teď zkontrolovaná a vy si můžete být jistí, že máte vše správně nastaveno a využíváte funkcí facebookové stránky.