fbpx

Máte správně nastavenou facebookovou stránku?

Ruku na srdce, jak často kontrolujete nastavení vaší facebookové stránky? Jste si jistí, že využíváte všech prvků a nastavení na maximum? Pojďte si s naším seznamem projít nastavení své firemní stránky snadno a rychle.

Základní kontrola

Profilová a úvodní fotka

  • Profilová fotka by měla být o rozměrech 180 x 180 px.
  • Úvodní fotka by měla být o rozměrech 820 x 312 px (pozor na mobilní zobrazení 640 x 312 px, neumisťujte nic do krajů).

Informace

  • Stále souhlasí kategorie, ve které je vaše firma zařazená?
  • Máte nastavené uživatelské jméno?
  • Odpovídá vaše otevírací doba realitě, kdy vás mohou zákazníci zastihnout?
  • Jsou vaše kontaktní údaje stále platné? Otestujte je jako váš zákazník.
  • Vyhráli jste nějaká ocenění? Nezapomeňte je zmínit a dodat vaší firmě kredibilitu.
  • Vytvořili jste příběh o vaší firmě? Nezapomeňte, že by to měl být pohled do zákulisí, ne výčet služeb.

Hodnocení

  • Odpověděli jste na všechna hodnocení? Poděkujte nebo vysvětlete situaci u nespokojených zákazníků.

Služby

  • Vytvořte krátké vizitky pro jednotlivé služby, které nabízíte. Je to jedna z prvních věcí, které zákazník na vaší stránce uvidí, pokud jste tuto kategorii zvolili v nastavení.

Nastavení

  • Projděte si Obecné nastavení, jestli máte zapnuté či vypnuté vše, co je pro vaši stránku relevantní.
  • V sekci Šablony a karty si projděte možnosti nastavení stránky a zvolte si šablonu, která je relevantní pro vaši firmu. Jednotlivé funkce šablony si můžete i vypnout, pokud je nevyužijete.
  • Projděte si sekci Role u stránky a odstraňte všechny uživatele, kteří by už neměli mít přístup do vaší stránky. Více o zabezpečení vašich sociálních sítích si můžete přečíst v našem článku zde

Pokročilá kontrola

Zprávy

  • Využijte pokročilých funkcí nastavení zpráv. Nastavte si automatickou odpověď a vaše stránka bude lépe hodnocena pro svou rychlost odpovědi na zprávy zákazníků. Klikněte na Doručené zprávy > Automatizované odpovědi a nastavte Rychlou odpověď a Zprávu v nepřítomnosti. Díky Rychlé odpovědi bude zákazník vědět, že jste zprávu obdrželi a odpovíte mu brzy. Zpráva v nepřítomnosti poslouží mimo pracovní dobu, kterou si můžete sami nastavit. Opakují se vám ty samé dotazy od potenciálních zákazníků? Využijte funkce častých dotazů.
  • Pokud používáte Instagram, propojte si ho s Facebookem a získejte sdílený Inbox. Nebudete muset kontrolovat zprávy na vašem chytrém telefonu, ale pěkně z pohodlí vašeho počítače. 

Kvalita stránky

  • Tato funkce je relativně nová. Zkontrolujte, jak se podle Facebooku daří vaší stránce a jestli náhodou neporušujete Zásady komunity.

A máte hotovo! Gratulujeme, vaše stránka je teď zkontrolovaná a vy si můžete být jistí, že máte vše správně nastaveno a využíváte funkcí facebookové stránky.