Společnost EUROvrak s.r.o. je největší autovrakoviště na Moravě. Areál autovrakoviště leží v obci Holubice – v blízkosti exitu 210 dálnice D1. Své dlouholeté zkušenosti společnost zúročuje hlavně v prodeji náhradních dílů pro vozidla různých značek.
Eurovrak s.r.o. – Holubice u Brna
V tomto autovrakovišti se také zabývají prodejem a výkupem havarovaných i nehavarovaných vozů, ekologickou likvidací autovraků a současně provozují vlastní pneuservis.
Jak to celé začalo
Již před optimalizací byl náš klient známý ve svém regionu. „Jako největší autovrakoviště na celé Moravě jsme vůbec neměli nouzi o práci“ přiznal Jiří Špalek, jednatel společnosti EUROvrak s.r.o., vzápětí ale dodává: „I přes tento fakt jsem cítil, že potenciál máme ještě někde jinde.“
Z tohoto důvodu a na základě dalších referencí využil služeb naší společnosti a vložil svoji důvěru do služby Komplexní optimalizace webu CWO.
Projekt optimalizace webu www.eurovrak.cz si vzalo na starost oddělení CWO a pustilo se do práce. „Optimalizaci předcházelo důkladné poznání klienta a jeho podnikání. Zhodnotili jsme, jak si jeho web stojí ve vyhledávačích, nalezli jsme silné stránky webu, stejně jako jeho možné slabiny. Provedli jsme analýzu konkurence, na základě analýzy klíčových slov jsme zjistili stovky relevantních a hledaných výrazů, které jsme společně s unikátním obsahem a dalšími návrhy zakomponovali do výsledného řešení,“ popisuje konkrétní případ Bc. Robert Menšík, projektový manažer z oddělení CWO, společnosti netpromotion group s.r.o. Samotná realizace optimalizace trvala přibližně tři měsíce.
Výsledek, který ohromil
Dva měsíce po dokončení úprav na webu v rámci optimalizace jsme zpracovali první vyhodnocení výsledků. I přes to, že doba, která uplynula od dokončení úprav byla velmi krátká, výsledky se dostavily téměř okamžitě a byly opravdu skvělé.
„Netrvalo dlouho a opravdu jsme pocítili nárůst objednávek. Jsem velmi spokojený jak s celkovým průběhem optimalizace, tak hlavně s tím, co nám to přineslo – nyní se v práci sotva zastavíme,“ raduje se Jiří Špalek, jednatel EUROvrak s.r.o.
Nyní autovrakoviště kontaktují lidé nejen z okolí Brna či z Moravy, ale z celé České republiky, což dokládají i data z analytických nástrojů. Business pro EUROvrak zkrátka nabral nový rozměr.
Srovnání měřených hodnot za stejně dlouhá období PŘED a PO optimalizaci
Návštěvnost
webových stránek
Počet návštěvníků webových stránek za měřené období. Nárůst počtu návštěv o 12,5 %.
Průměrná doba
trvání 1 návštěvy
Průměrná doba trvání jedné návštěvy na webu. Doba jedné návštěvy na webu se zvýšila o 26 %.
Počet stránek
na 1 návštěvu
Průměrný počet prohlédnutých stránek na jednu návštěvu. Nárůst počtu prohlédnutých stránek o 46 %.
Míra okamžitého
opuštění
Míra okamžitého opuštění je hodnota udávající procento návštěvníků, kteří web opustí okamžitě po příchodu. Snížení míry opuštění o 29 %.
Z výše uvedených dat je patrné, že ve všech sledovaných parametrech si web výrazně polepšil. Obecně se dá říci, že lidé, kteří nyní přijdou na web, najdou co hledají a okamžitě neodchází. Obsah, který jsme na webu vytvořili, je pro ně natolik zajímavý, že ho opravdu čtou a zajímá je i to, co je na ostatních podstránkách.
„EUROvrak s.r.o. je klient s velkým potenciálem, naše optimalizace měla obrovský vliv na jeho web, takový jsme popravdě za tak krátkou dobu ani nečekali. Ať už se jedná o počet návštěv, tak zejména zvýšení množství objednávek a nárůstu spokojených zákazníků“ dodává Bc. Robert Menšík, projektový manažer z oddělení CWO.
„Společnost netpromotion mohu doporučit všem, kteří chtějí maximalizovat užitek svého webu a zlepšit tím výsledky svého podnikání.“ uzavírá Jiří Špalek, jednatel EUROvrak s.r.o. a přidává tak další pozitivní referenci na službu Komplexní optimalizace webu CWO.